Familjen

Helgen levde upp till ALLA mina förväntningar, till och med vädret slog till och bjöd på sol- istället för som det såg ut som från början- heavy regn. Kanske inte strandväder men inte långt ifrån!

Lördagen spenderades först på min svägerskas nya takterrass och firade hennes födelsedag, i sol. Det är viktigt när man fyller år på en takterrass, hehe…🤪

Sen tog jag med Liam och Michelle på en sightseeing hur de byggt ut området nede i Bjørvika/ Sørenga, det har hänt mycket där nede! Vi tog en kaffe på en uteservering och jag slogs av en plötslig ålderskris- ”här sitter jag och dricker kaffe med min son, hur gammal gör inte det mig…?” Men så var det ändå så himla trevligt att jag bara skakade av mig det 😄

Söndag var det dags att dra med familjen på den sporty turen uppför Kolsåstoppen, Michelle har gått den med oss förr men konstaterade att det fortfarande var högt, haha… men det blev en skön tur upp och som alltid kompenserar vi med bullar på toppen, och vi är jädrigt starka nedför. Eller iallafall de andra, Mitt knä vill helst aldrig gå nedåt.

Jag försökte tjata att de skulle stanna, vill inte att de ska åka det gör mig hel att ha min familj här 🥺 känns alltid extra mycket dagarna när de åkt hem ❤️

Author: Life By Madde

Jag är Madelen, svensk flygvärdinna med bas i Oslo. Jag bor ihop med min sambo Andreas, som klyschigt nog är pilot:-) Nu väntar vi vårt första gemensamma barn i slutet av 2018, och så har vi barn på varsitt håll sen tidigare. Ett liten väloljad cirkus med massa kul och kärlek!

Leave a comment