Tillbaka

Fredag- och första veckan efter semestern är avklarad på jobbet igen. Första dagen närmare 200mail. Andra dagen grävde jag mig ikapp. Resten av veckan rent njut att vara tillbaka med sköna kollegor och jag har så mycket kul planer för jobbhösten! Mycket utbildningar med nya kunder, både i butikerna, med vår showtruck och till HQ i Tyskland. Och så kommer det ett par nya spännande produkter till årsskiftet, det blir spännande att sätta sig in i ännu mer teknik, hehe…

Nej det var skönt att komma igång, men jisses vad trött jag blir av att sitta still? Är liksom piggare när jag går upp för fjäll från morgon till kväll? Inatt blev det extra lite sömn pga barnen (yes de får skulden i kollektiv) och jag la en liten önskan till Oliver när jag nattade honom att han kan gärna ta sovmorgon imorgon 😅

Han har för övrigt haft en långdragen trotsperiod, men äntligen kommit till ”sans” och går bara och ler och busar hela dagarna! Det är en fröjd att hänga med (efter) honom och nästan så man inte vill lägga honom på kvällen för han är så söt. 😍

Nu sitter jag spänn och väntar och längtar för om någon halvtimme kommer ÄNTLIGEN Liam hit för första gången på kanske 1,5-2år? Nu passar det äntligen med sommarlov, klar med sommarjobbet och framför allt- Värmland har varit ”grönt” i en vecka och han kan åka hit utan karantän!! De öppnade för det i måndags så han (och min lillasyster) bestämde direkt att åka hit, och tur var väl det för idag kom besked att de gör det oranget igen från måndag… så gissa om vi ska mysa och ha det kul i helgen, förväntningarna är tokhöga ❤️

Author: Life By Madde

Jag är Madelen, svensk flygvärdinna med bas i Oslo. Jag bor ihop med min sambo Andreas, som klyschigt nog är pilot:-) Nu väntar vi vårt första gemensamma barn i slutet av 2018, och så har vi barn på varsitt håll sen tidigare. Ett liten väloljad cirkus med massa kul och kärlek!

Leave a comment